Forum grupy anonymouse
Czyli serie, które wywarły na nas największe wrażenie D:
Gintama
Seto no Hanayome
Nagasarete Airantou
Death Note
Hayate no Gotoku!
Zetsubou Sensei
xxxHolic
Tengen Toppa Gurren Lagann
Jyu Oh Sei
FMA [nie umywa się do mangi, ale i tak godne obejrzenia]
dodam, jak sobie coś przypomnę D:
Offline
teh Mommy
U mnie to, kurna, sporo tego...
Gurren Lagann & Soul Eater za całokształt i to szaleństwo xDD
Seirei no Moribito za dojrzałość emocjonalną, boską animację i dobry soundtrack. No i za to, że jest fantasy xDD.
Seto no Hanayome, Gintama, Zetsubou Sensei, Nagasarete Airantou, Sakuran... za humor, do diabła XD ja w ogóle uwielbiam tego typu komedie ^^
Nodame Cantabile, Hachikuro, Fruits Basket i Toradora - no, najlepsze romanse, jakie zdarzyło mi się oglądać. ^^
Jyu Oh Sei, DTB i FMA za to, że są od Bones i miażdżą lol XD
I coś czuję, że Maria+Holic też będzie pośród moich ulubionych. Pierwszy ep mnie położył xd
Offline
Darker than Black,
Kigeki (Comedy),
Nabari no Ou,
Special A,
Spiral,
Death Note,
Kuroshitsuji,
Gokusen ,
Detective Conan.
Szczerze mówiąc nie jest to nawet połowa, ale powinno wystarczyć. Nie przepadam za romansami, najbardziej lubię akcje, kryminał no i oczywiście komedie. ^^
Offline
Code Geass ( nadal nie moge wyjsc z wrazenia *.* )
Darker than Black
Naruto
Gintama
Lovely Complex
Ouran High Host Club
Toradora
a tak w ogole, dzieki za ten temat, stad bede mogla sobie wybierac tytuly anime do ogladania we ferie, zeby nie trafic na jakies nudne serie :3
Offline
Umrzyj~~
Hm.. Anime mnie niezbyt interesuje ;P Nie umywa się do mangi ^^
To co oglądałem i było git ;P :
- Naruto
- Shaman King [zupełnie różni się od mangi O.o]
- D.Gray Man
Ale że tak zachwalany jest "Death Note" i "Code Geass" to się chyba za to zabiorę ;D
Offline
Top 10:
(te mają 10/10)
1. Mushishi
2. Beck
3. Death Note
4. 5 Centimeters Per Second
(a te 9/10)
5. Eyeshield 21
6. Code Geass
7. D.Gray Man
8. Soul Eater
9. Detroit Metal City
10. Macross Frontier
Ostatnio edytowany przez Ginko (2009-02-22 17:00:56)
Offline
Death Note
Code Geass
Gundam 00 Second Season
Katekyo Hitman Reborn
Skip Beat
Ouran High School Host Club
Gintama
Jyu Oh Sei
Baccano
Saiunkoku Monogatari
FMA
Full Metal Panic! Fumoffu
Tsubasa Resorvoir Chronicle: Tokyo Revelations
Soukyuu no Fafner:Dead Agressor
Higurashi no Naku Koro ni
Hungry Heart Wild Striker
Ostatnio edytowany przez Cullen (2009-02-22 17:08:11)
Offline
Nie wypisze najlepszych tylko te, które obejrzałem i niezłe.
1. Naruto
2. Bleach
3. Kenichi (namawiam tutejszych na tłumaczenie mangi od 144chaptera. (dalsze wydarzenia))
4. One piece
5. Eyeshield 21
6. Reborn (Postać sezozonu - Lambo)
7. Akikana (o dziewkach z puszek )
8. Asu no yoichi
9. Hikaru no go
10. Soul Eater
Więcej animnie pamiętam, jednak wszystkie serdecznie poleca. W imie mangi i anime i anonimowych myszek, Japonia!
Ostatnio edytowany przez Żuk (2009-02-23 23:55:46)
Offline
#1. D. Gray-Man
#2. Soul Eater
#3. Tengen Toppa Gurren Lagann
#4. Mobile Suit Gundam 00
#5. Bleach
#6. Higurashi no Naku Koro Ni
#7. Afro Samurai
#8. Hellsing Ultimate (OVA)
#9. Code Geass
#10. Darker Than Black
^^,
Offline
1. Death Note
2. Code Geass R1 i R2
3. Mobile Suit Gundam 00 (1 i 2 sezon)
4. Full Metal Panic! (1 i 2 sezon + fumoffu!)
5. Ouran High School Host Club
6. Hyakko
7. Shuffle!
8. Samurai Champloo
9. Afro Samurai
10. Myself; Yourself
Oczywiście to nie wszystkie moje ulubione, ale więcej nie będę wypisywał
Offline
Samurai Chapmloo
Naruto
Bleach
Death Note
Code Geass
Kenichi
Gintama
One Piece
Afro Samurai
Air Gears
Black Lagoon
D.Gray man
Kanon
Clanned
Soul Eater
Zero no Tsukaima
Nie wiem czy jeszcze coś . Może Tenjou Tenge
Offline
Moje ulubione tytuły to:
Darker than black - świetna fabuła, na podstawie książki "Piknik na skraju drogi".
Sayonara Zetsubou Sensei - genialni bohaterowie; nieraz rozbawiło mnie do łez.
Soul Eater - cudne anime, które niestety odeszło od pierwowzoru. Muszę nadgonić, bo mam małe zaległości.
NHK ni Youkoso! - zabawne anime, które polecam każdemu. Pod rozwagę.
Tasiemców żadnych nie lubię.
Offline